האתגר
סנכרון בזמן אמת בין הגורמים בתהליך הפינוי
מעבר מיידי של פניות מהתושבים/מנהלים לנהגים
סנכרון בזמן אמת בין הגורמים בתהליך הפינוי
מעבר מיידי של פניות מהתושבים/מנהלים לנהגים
אפליקציית My Service לניהול משימות פינוי
האפליקציה מחברת את קבלן הפינוי, הרשות המקומית והתושבים בפלטפורמה אחת המאפשרת טיפול מהיר ויעיל במשימות פינוי
קבלת נתונים מדויקים לאיסוף פסולת
כלי ניהולי אפקטיבי לבקרה אחר משימות פינוי
רמת שירות גבוהה לכל המעורבים בתהליך
אמינות ושקיפות לחיזוק הקשר בין התושבים, הרשות והקבלן
מערכת ניהול משימות המאפשרת:
דיווח בזמן אמת לגורם המטפל, כולל תמונה במידת הצורך.
תצוגה לנהג המשאית על בסיס טלפון חכם או מסך יעודי.
הקצאת משימות יעילה.
פתיחת משימות ישירות מהטלפון הנייד או מהמחשב הכוללת:
מעקב וניהול המשימות שטרם החלו/בתהליך/בוצעו.
או ע"פ קובץ מסלול אוטומאטי או על ידי המנהל/התושב אשר פותח משימה לפינוי פסולת, ומזין את פרטים כגון: כתובת, תיאור המשימה ומעלה תמונה
הקצאה אוטומאטית של המשימה לנהג הקרוב ביותר אם יכולת התערבות של המנהל
ברגע קבלת המשימה באפשרות הנהג לנווט למשימה דרך האפליקציה
לאחר ביצוע המשימה על ידי הנהג מערכת MIS מדווחת על סגירתה באופן אוטומאטי למנהל ולפותח המשימה וכן מצמידה תמונה של המקום בעת הסיום. כל הגורמים המעורבים מקבלים הודעה בזמן אמת על סיום הטיפול.
השאירו פרטים וניצור איתכם קשר בהקדם